larssonm.blogg.se

Fin familj

Kategori: Allmänt

Hästarna gick fint, Bubblan behövde joggas lite inför träning imorgon. Det får bli på hack som jag ridit på ett tag då hon är rätt vild och tyvärr drog upp ett litet sår i ena mungipan förra veckan. Det var så pyttigt att det läkte direkt men har ändå låtit det vila lite. Idag var hon dock inte alls sugen på att springa fint med ett bett i truten igen och med en frusen ridbana och ambitionen att bara rasta lätt gick det inte riktigt att rida sig igenom det hela.. Fick helt enkelt byta tillbaka trots att jag tycker att hack tappar lite styrning och ridbarhet. Samtidigt så är det ju betydligt enklare att rida en hyfsat nöjd kuse än en hyfsat skitsur.. ;-) så hon får dispens på det tills vidare. 
Alina&Dina är typ bäst, de gick i skogen med mig och Felix i kolmörker utan problem. Stabilt, framförallt för en treåring!! Stabil pojkvän har jag också som styrde Dina under vår tur. Så nu sitter jag här redan 22 :-) Uppskattar verkligen min hjälpsamma familj! Beridarfelix, mockarmamma och dtämgpappa extra puss till er:-) 💗🐴🌺♥️

Kommentarer

  • Lena säger:

    Vilken fantastisk familj du har 😃😃😃

    Svar: Ja, de är oftast rätt gulliga ;-) :))
    Moa Larsson

    2013-12-03 | 09:04:59

Kommentera inlägget här: