larssonm.blogg.se

Fredagsmyys

Kategori: Allmänt

Kändes lite konstigt att det var fredag på jobbet idag, var ju mer som en måndag? Vi hade i varje fall kul, tjejen jag jobbar med dessa dagar är helt grym. Verkligen härligaste tjejen! Tur har jag :-) sedan hade mamma mockat mina boxar, väldigt snällt gjort. Så åkte vi och bestämde lite i affärerna hur vårt hus ska se ut. Jobbigt med en hel drös beslut om saker vi bokstavligen får leva med i framtiden men också spännande att känna att det går framåt. Hann inte rida idag tyvärr eftersom vi var borta hela kvällen och sedan åt pizza ihop till middag. Hade dock bara skrittur med dina inplanerad men det är ju nig så mysigt. Nya tag imorgon, ska försöka vara produktiv tidigt då!! Då hinner man mer har jag märkt även om jag gnuggar gruset i ögonen likt en sengångare första halvtimmen! Lovar att jag gör ett tappert försök att vara lite mer tuff, spännande och rolig då. Godnatt godingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: