larssonm.blogg.se

Huvudvärken från helvetet

Kategori: Allmänt

Tillbaka på jobbet igen, började bra med försovning.. Hann dock i tid ändå efter att kutat som en galning! Sedan mycket att göra. kom hem och min bästa mamma hade mockat, börjar bli en dålig vana ;) Motionerade bara en kuse, de andra har inte kläder efter väder, dvs är inte vinterskodda förrän på torsdag. Alltid lite meckigt set där, man vill ju inte att de ska halka som Bambi men inte heller få ruttna hovar med snösulor i leran. Var nog bra valt iaf, det har ju trots allt bara vart ett par vinterdagar sen förra skoningen. Var helt slut i huvudet så sen åkte vi och åt Gyros innan jag nattade hästarna och nu typ dött i sängen. Ska försöka sova bort det här och förhoppningsvis även ringa doktorn så de kan säga att jag har hypokondri innan jag tjatat och de hittar ett fel.. Bara bittra jag som ogillar vårdcentralen? Ska sova nu som sagt innan jag avslöjar vilken surskalle jag är :)
Grym tavla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: