larssonm.blogg.se

Imorgonbitti blir tungt ;-)

Kategori: Allmänt

Startade upp direkt efter jobbet med att rida underbara Alina. Hon kan verkligen konsten att göra en glad :-) sedan startade operation lasta bubblan - som ivrigt nästan kutade in i släpet.. är hon sjuk tro?? Hoppade på loviseholm och hon var kanonfin och ger verkligen allt hon kan plus lite mer. Att hon sedan är lite vinglig och att det blir än mer tydligt med hack det förtränger jag ett tag framöver! Elin förvånas lite över hennes reglerbarhet och det gör jag också, med tanke på hennes bakgrund äR hon ändå rätt fantastisk. Men det kanske är även det som gett henne en så grym fighting spirit? Vad vet jag.. Nu är det dags att sova, imorhon hinner jag nog inte rida men tro mig - jag kommer inte att rulla tummarna för det ;-) sov gott.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: