larssonm.blogg.se

jobbsugen

Kategori: Allmänt

Trots att jag jobbat hela dagen på mitt "andra" fritids som jag saknat väldigt mycket så kan jag inte låta bli att bli sjukt jobbsugen såhär i TVsoffan. Min företagssamma sida har gjort sig påmind på sista tiden. Kul kanske med tanke på att jag fått igång min egna firma nu. Dock så är jag bra på idésidan men sämre på iordningsställandet med en hel del. Exempelvis så skulle jag vilja ha en bra marknadsförande hemsida, en personligare blogg med snyggare design och mer regelbundna bilder och kanske mer hästrelaterade inlägg snarare än bara skriva om lite ditten och datten från vad som hänt under dagarna. Dessutom skulle jag också vilja designa lite smarta saker, har kommit en bit men det där med prototyper och att liksom få till det mer "på riktigt" går trögt. Ska dock försöka odna ett möte med min duktiga Almi-kontakt och ta tag i den biten och även intressera någon hacker för mina internetprojekt.
 
Skulle dock vilja ha en egen dator för att kunna få lite mer ordning på mina anteckningar. Många blir aldrig ens nedskrivna eftersom att jag inte alltid kan sno någon annans, en del finns i mammas och en del i Felles, villket gör det väldigt svårt att liksom sammanställa alltihop. Jag uppskattar dock min livliga fantasi! Joggade Bubblan förut, hon var kanonfin. Ska försöka mig på lite hoppning imorgon om jag orkar gå upp till ett riktigt morgonpass innan alla julbestyr. De andra har fått vila idag eftersom att jag tyckte att bingolottos uppesittarkväll verkade mysig -ångrar mig lite nu. Hade hellre myst med Dina snarare än titta på kaotiskt knasiga människor i tv4.. Måste dock spela sista rundan, att vinna en miljon eller får ju mina planer lite närmare där bortifrån horisonten. Om vi inte hörs innan dess så God Jul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: