larssonm.blogg.se

Julpanik eller nåt..

Kategori: Allmänt

Är fortfarande rätt seg i huvudet, alltså nu ska jag väl gå och segdra på att vara sjuk igen. Attans bananer! Nog på klagandet, det är ju FETT TRÅKIGT som skolbarnen säger. Helt rätt har de, fett tråkigt helt enkelt. Idag började jag med att släppa ut de fina hästarna sedan så skrev jag till min framtida dröm-hemsida på datorn. Hoppas att den blir grym, måste dock hitta en hyvens hacker som kan hjälpa mig med kodning och annat strunt ;-) funderar då i samband med det att även göra en blogguppdatering, det ni! Fast med tanke på dagens tempo kanske vi kan börja snacka nästa år men visioner det måste man ju få ha!! Jag och mamma har julhandlat, det var supermysigt trots att jag är lite sjuk och blir helt stressad av att inte hitta rätt klappar för uppskattning av mina nära och kära. Nu har jag nog dock knäckt det mesta, ska åka och handla det sista imorgon men sedan får det minsann vara nog!! Jag är ganska så nöjd med mina idéer också, skönt.
Nu så ska jag ut till mina hästar, har allt kvar att göra i stallet. B får nog vila idag ändå, hon har ju vart lite halvknackig så en extra vilodag kan väl inte skada. Dinas rehab känns lite mer på prioritet just idag. För senare ikväll ska jag och Felix iväg, så lite snurr på det hela måste jag helt enkelt få. Varför sitter jag här då? För att jag försöker er vara en trogen bloggare, eller så är jag bara skittrött och tycker det är rätt slappt. 
PS! Nu kan ni förhoppningsvis även ringa till mig igen, har ordnat ett nytt simkort! Yippie 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: