larssonm.blogg.se

Mycket tråkigt

Kategori: Allmänt

 
Fick en gullig kommentar om dåligt bloggande, annars brukar jag mest få det på sms osv :-) 
Tisdag var en helt vild dag, jag lyckades dels tro att jag lagt i ettan i min fickparkering utanför jobbet men backade rakt in i bilen bakom..
 
Skulle dock på rolig träning men när vi skulle packa i och åka så hade liten dragit upp ett fult sår i "armhålan". Gick inte kanonbra att linda eller tejpa heller. Jag var inte populär när hon fick vara inne i ett par dagar.. Lyckades bli sjuk också, har vart halvtdäckad. Jag hatar verkligen att vara sjuk. Idag pallrade jag mig iväg till jobbet i varje fall, seg som sjutton men skönt att få säga  god jul till kidsen i vart fall :-) Alina mår bättre, snart hel igen hoppas jag! Längtar till jul och en hel del ledighet väntar. Nu ska jag smälta maten och sedan gå ut och rida lite :) grymt! 
 
 
 
Bilder på fina julgranen pappa och jag hög, fina julklapparna jag fick av duktiga klara -så gulligt! Bortskämda jag fick också julklapp på jobbet också. Alina som slagit i näsan och till sist jordens finaste hund :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: