larssonm.blogg.se

På väg

Kategori: Allmänt

Nu är jag och Felix påväg till en helg i Göteborg med god mat, konsert och lite shopping. Känns som det kom helt i rätt tid, vi är trötta nu.. Igår så filade vi på våra stads-outfits eftersom att vi slasar i myskläder dagarna i ända. Kom på den strålande iden att kleta in mig i lite brun-utan-sol. Blev jämnt, fint och inte orange överallt. Utom på mina händer som lyckades bli allting. Snyggt.. Får helt enkelt köpa ett par handskar när vi kommer fram eller bara ha händerna i fickorna ;-). Har blivit lite hönsmamma då jag med undantag för vissa luncher och kanske fem andra pass tagit hand om mina kusar uteslutande ensam. Vet att de är i säkert förvar men kan ändå inte låta bli att sakna dem lite.. Ska pussa ihjäl dem imorgonkväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: