larssonm.blogg.se

Rar kuse

Kategori: Allmänt

Idag skulle vi med Bubblan till tandläkaren, blev dock tyvärr stoppade av vädret så vi fick vända hemåt igen. Det gjorde inte så mycket för en halvledig-dag behövdes helt klart. Jag har städat lite, tvättat, handlat täckbrallor, kollat julklappar  lyckats fakturera hoppas jag samt vart med hästarna. Dina och Bubblan är dock typ bambi och ska inte skos förrän torsdag så de får vila. Bubblan har förövrigt ett svullet ben och fick vara inne med spritbandage idag. Tror det är bättre redan imorgon, lymfangit brukar vara lättbotat som tur är! Red dock min smått fantastiska Alpha, Alina, Alwa eller vad hon nu heter. Galopperade i snön på en peppad och glad treåring. Som dessutom är rätt balanserad och lydig. Satt bara och skrattade för mig själv, ska få någon att föreviga det hela någon dag alltså. Skulle må bra av att se bilden av den känslan när det känns tungt!! :-)
 
Kikade också in på min Whatleys Alphas uppfödares hemsida, Lunda sportbreeding. Hon har lite stjärnor i släkten kan man säga. Gladast blev jag nog dock av att de skrivit lite fint och önskat oss lycka till. Sådant gillar jag! Riktigt härliga människor måste jag säga. Rekommenderas om man vill köpa en kalasfin häst!
Red i regnrusk på kvällen här förra veckan och facebookade även från treåringens rygg.. Osmart kanske men man måste ju se så den är ordentligt inriden ;-) SÅ snäll är hon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: