larssonm.blogg.se

födelsedagsfirande

Kategori: Allmänt

Har trimmat på hästarna, även Bubbel har fått sig några turer, fin! Mest för att jag snart ska bort och hon ska få komma igång, få vila och tänka innan hon ska utbildas lite. Felix och jag solskensred igår på varsin kuse på min födelsedagsmorgon igår, väldigt mysigt och uppskattat hos mig iaf :-) sedan kalas med familjen. Var inte så förväntansfull över att fylla 21 men ack så fel man kan ha! Blev jättefint uppvaktad och fick allt jag önskat mig - och lite till.. Sedan åt vi middag hos Mårten och gick till Pitchers - där var jag lite för trött för att vara rolig tyvärr.. ;)

Idag har Felix och jag åkt runt och fixat inför resan, mycket som ska ordnas med! Lite paffa blev vi när vi skulle växla - och man var tvungen att beställa pengarna en vecka innan. Spännande, får se hur vi löser det.. Blev även bjudna på jättegott fika av svärfar på Marieberg, tack! Sedan hade jag lektion med duktiga tjejer i stallet. Gillar ambtiösa unga! Nu har jag drömt mig bort lite på datorn och förstår fortfarande inte riktigt att imorgon så drar vi. Vilken grej va, två veckor i solen i fjärran land. På återseende alltså, förhoppningsvis lite brunare och med rikare livsryggsäck :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: