larssonm.blogg.se

Oturligt dumt

Kategori: Allmänt

Roade mig i helgen, var på fotbollscup med vänner fredag/söndag och drack finvin med min bästa ide under lördagen. Nu däremot är livet inte så party, är helknackig - febrig, ont i halsen och allmänt jättetrött. Skittråkigt med andra ord. Hade verkligen sett fram emot att komma igång med träning med Dina imorgon men så blir det tyvärr inte. Idag var turen med mig trots allt, bästa Lollo red Dina och hade redan fixat allt i stallet när jag kom! Snacka om lyxigt när man inte ens bett om det. underbar överraskning. Tusen tack, blev så glad och det kändes grymt eftersom att jag är typ helt sänkt... Nu vi kolla serie jag och Fellen som också verkar ha fått ta del av bacillerna, numera pussas man med mig på egen risk ;).
 
Sedan ser jag framåt. Längtar till fina Dina hoppat sitt högsta och kan få fina ungar, det kommer bli otroligt roligt att se <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: