larssonm.blogg.se

skrivkramp och chokladbollsberoende

Kategori: Allmänt

Mitt godaste ;)

Inte vart någon höjdare på att skriva, svårt när mobilen lackar ur och jag inte äger en fungerande dator längre, you know you know. Mycket att tänka på just nu också, fick den där dörren jag trodde stod på glänt stenhårt i ansiktet! Bara att knata vidare i livscirkusen men blir lite bitter ibland. Men det är väl så bara att jag inte gett tillräckligt än för att få. Tävlade i söndags, förberedelserna var inte de bästa med tanke på att jag inte har någon hästtransport, inte kunnat träna och inte lyckades få tag i rätt bett. Bestämde mig ändå för att rida och ha kul på ett kimblevickbett, det var inte optimalt hon hoppade halvbra på det och slog lite med skallen. Hade två ner i första klassen, hon hoppade tråkigt och jag satte upp tokmycket press, tog med sig två bommar. pyste ut lite till 120 och fick till en bra runda. Lyckades dock riva ettan två gånger och även glömma bort hur man räknar till sex i sista klassen och fick ett, stopp? Eller snarare totalt styrfel, stackars kuse. Skönt dock att vara igång, jag var toknervös!!
Sedan har jag jobbat i veckan, bara haft roligt :-)
Nu kom Felix, vi har inte umgåtts så mycket på sista tiden. Eller vi såg en rätt kul bio igår små citroner gula men det är lite svårt att prata om livets innersta mening under en biofilm.. Ha det bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: