larssonm.blogg.se

svettig dragkamp och perfekt ros

Kategori: Allmänt

Igår kuskade jag runt och hämtade hästsläp och fixade stallet under förmiddagen, jobbade. Åkte tillbaka och hämtade dina, tränade, packade ihop och styrde hem för att sedan återlämna släpet. Var hemma kvart över elva. Det är kul att ha häst ;) Träningen gick enligt instruktör eller en jävla skåning som han själv säger bra. Kaos enligt mig. Hade vanligt bett då jag inte fått tillbaka mitt och hade dragkamp varv på varv! Visst att hon hoppar lite tekniskt bättre i sken men känns helt hemskt att klamra sig fast och hoppas att det snart ska gå att bromsa.. hoppas mitt vanliga är tillbaka i helgen, annars är jag inte särskilt tävlingssugen.. Idag gjorde jag stallet direkt efter jobbet, klar 18;00 sedan har jag fått en helt perfekt ros, fin choklad och en underbar middag från Shanghai aav min fina pojkvän! Han som dessutom satt och frös i ridhuset igår då jag inte vågade åka ensam. Tack, till honom och alla andra som gör mig framförallt vardagsglad men också överraskar såhär :-) lägger upp sken-film imorgon och kanske bild på min världsfina ros. Kom ihåg att uppskatta dina nära tills dess! Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: