larssonm.blogg.se

fake facebook

Kategori: Allmänt

Jag fejkar det med bilder från facebook, lägger dem där från Felles mobil och sedan hit.. För dem som kollar på båda så erkänner jag :-) Smartast är att lägga upp här om den är bra gillad på facebook, haha! Inte jätteallvarligt kanske, snarare att jag inte har en egen bra telefon att ta bilder med och sådär. Idag hade vi svinkul på jobbet! Och underbara svenska sommaren, det här älskar jag verkligen. Hästarna fick dock vila idag, jag slutade vid 17 så de var ute till en halvtimme efter. Kände mig helt hemsk när jag tänkte på att de gick och svettades med tusen bromsar i haserna. Samtidigt mår de ju inte heller bra av att vara inne dygnet runt heller.. Vila fick de göra i vart fall, de har gått fint och idag hade man fått vänta bra länge för att kunna rida utomhus utan att känna sig halvt djurplågandes. Åkte och badade och åt räkor istället efter stallet! Igår hade vi sjukt trevligt, de hade gjort satsar-middag och vi hade rätt fett kul där ett tag. Nu är jag och Felix i full färd med att planera vår Markooliofest nästa helg. Det ni!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: