larssonm.blogg.se

Fina fina hästar!

Kategori: Allmänt

Skriver från iPhone det är därför det blir osammanhängande och konstigt :-) Igår promenerade jag b och red D. Inte särskilt nöjd med min ridtur kan jag erkänna, skulle ju åkt iväg med henne men var för trött helt enkelt och behövde en kväll hemma iaf. Idag har jag dock haft det mer spännande! Direkt efter jobbet åkte jag till stallet, fixade där och packade in dina för en tur till loviseholm. Arnoldträning, gick helt ärligt inte så bra men det kändes både roligt och skönt att vara på plats igen och fick lite bra råd då jag rider lite för mesigt nu. (det gör jag oftast när jag inte ridit så mycket). Kom hem i skaplig tid så lurade Felix att hjälpa mig att hoppa bubblan. Hon var fin, studsar fram lite i galopp som på bilden när hon blir lite pepp bara ;-) gullig! Själv hade jag lite problem med fokus men det gick fint till slut, dock så drog allt ut mer på tiden än jag räknat med.. Och klockan har tickat iväg såklart ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: