larssonm.blogg.se

simsdrog

Kategori: Allmänt

Jobbade idag, fick stora planer på skallen - tänkte de där ordnar jag när jag kommer hem ikväll! Åkte och red fina Bubblan och longerade Dina som såg sådär ut. Tror dock att det var träningsverk då hon rörde sig något (jag är ju som en besatt med hur de springer så) stelt till en början men var skitfin på slutet :-)
Sedan kom jag hem, istället för att göra någonting vettigt med tiden typ som att jobba, sova, umgås, äta eller ordna upp någonting så spelade jag the sims. I nästan två timmar. Bra jobbat, det är så man blir rik va? Attans dumbom. Dubbelt jobb imorgon alltså, känns dock som om min sovtid kommer att ta lite stryk på grund av det här rackarns spelet...
Nu är det lugnt i mberg när min minsta gulligaste svåger är i Norge, ha så kul "lilla gubben" (är omväxt också, tusan!)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: