larssonm.blogg.se

Tant Moa

Kategori: Allmänt

Igår gick tant Moa och la sig redan 21:00, efter stall och jobb. Hör då rakt inte till vanligheterna då jag är väldigt kvällspigg och absolut inte kan sova förrän tidigast halv elva. Men igår gick det, har tydligen vänt på klockan till pensionärstider.. Idag var det även lätt att gå upp halv sju, jag kanske är sjuk? Eller borde bli pensionär bara.. Felix hoppade LB med duktiga Julia Pålsson i Kumla idag igen. Ett ner i fas 1 och ett i fas 2. Var dock rätt fin men kom lite i botten på tvåan och rev ett i snäv sväng i omhoppningen. Men de var jätteduktiga! Fixade allt i stallet, hästarna får vila idag då jag ska jobba snart. Imorgon ska hästarna, eller åtminstone Dina, få nya skor och sedan ska jag försöka åka iväg med Dina till Loviseholm och trimma lite på henne! Håll tummarna för att jag kan hålla mig vaken till 22 på jobbet idag ;-)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: