larssonm.blogg.se

the boat still float

Kategori: Allmänt

Har skenat runt lite sedan sist, mycket som händer nu i skolavslutningstider! :-) Ägnade min måndag åt att rida ut med min svägerska, låter otroligt vuxet och civiliserat va? Hihi. Lite häftigt att kunna umgås en halv dag med någon man knappt känner och faktiskt ha kul! Dock så är vi väl lite lika ändå, gillar hästar och två bröder. Under tisdagen så fick jag jobba på skolan, det var länge sedan nu så det kändes jätteroligt. Barnen var glada och en del hade växt eller tappat tänder. Under kvällen så firade vi att Felix äldsta bror tagit examen och den yngsta gått ut nian med god mat och trevligt sällskap. Igår efter stall, jobb och sådant där som jag gör på rutin så tog vi en kvällstur med båten. Snacka om typ underbart, strålande och härligt. Vi badade iskallt, absolut inte min idé, och lyckades också få bilen inlåst på parkeringen. Gick dock snabbt att lösa då det var min busiga farbror som var hamnvakt!
KKKKKKKkkkkKkkkallt!
 
Idag började jag dagen segt, med typ rabarberpaj till frukost. Sedan åkte jag och tog in mina hästar från spöregnet packade ihop och drog med Dina till kliniken. Vad glad man blir när man får höra att allt är som det ska igen. Känner mig betydligt mer pepp på att rida nu när jag kan komma igång och träna på riktigt. Gillar inte riktigt att hatta runt utan mål eller några planer. Älskar däremot att träna mot uppsatta mål och åka på fina tävlingar! Bubblan är snart där också, dock så tränas hon ju väldigt begränsat, vill ju även att hon ska öka i vikt. Men snart snart snart. Hon hoppade fint idag, ska anmälas till P&J nästa vecka bara jag får gå lite tidigare från jobbet.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: