larssonm.blogg.se

Uppdatering, delux. Längdvarning ;-)

Kategori: Allmänt

Jag är hemskt ledsen över att jag är en så hemskt dålig bloggerska. Sorry! Har nog årets sämsta statistik just nu. Inte så konstigt med tanke på att denna sida vart torftigare än mandelkubb sista veckan. Hoppas ni inte tycker jag är olidligt spännande så ni har vridit er i era sängar under tiden ;-) Börjar att göra ett inlägg om vad jag gjort sedan i onsdags, sedan har det önskat ett hästskötarexamensutvärdering och lite tips. Vilket jag gärna ger eftersom att det trots allt inte är helt okomplicerat att plugga till! :-)
 
Under torsdagen och fredagen umgicks jag mest med mina fina hästar och hade dessutom lektioner med andra kusar och unga likasinnade. Gillar ridskolan! På fredagskvällen så blev det en spontanbio, vi gick på the great Gatsby. Som verkligen var great!! Satt typ och grinade hela filmen, dessutom hade den ett bra slut. (Jag hatar dåliga slut). Nej men absolut sevärd för alla dem som gå i sådana tankar.
 
I lördags så gjorde jag hästarna på förmiddagen och hade en lektion innan vi drog ut till Bellas fina sommarhus i Lanna. Där badade vi, iskallt, grillade och bara var tills alla var åter på banan och kunde köra hem under gårdagen. Jag och Felle valde att kolla på hans fotbollslag som hade match, motionerade varsin häst (duktiga Felix longerade Dina, vilken kung!) och käkade till sist Gyros. Våran bästa mat med andra ord. Har haft det rätt bra.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: