larssonm.blogg.se

Begging

Kategori: Allmänt

Man kunde bli psyko av de där malariapillrena jag tog när jag var borta och fick mardrömmar av. Måste ha vart det som har hänt eftersom att jag blivit helt uppslukad av hästar att jag glömmer att äta och kommer hem sent varje kväll numera! ;) Helt ärligt är det otroligt roligt att rida just nu och jag är grymt motiverad till att träna och försöka bli lite bättre hela tiden.
Idag fick Dina skritta ut lite innan Desse och jag åkte iväg och trimmade lite i ridhuset. Han kämpar på tappert men orkar inte riktigt än så efter 40minuter och en hel del skrittpauser åkte vi hem igen - även om jag skulle vilja få honom i topptrim på några pass så gäller det ju också att skynda långsamt så att han håller och dessutom helst också tycker att det är riktigt roligt :-) Kom hem för ungefär en timme sedan eftersom jag slutade fem idag och det tar ett tag att stallfixa och rida 3 kusar, jag är precis lagom trött också så ska kolla lite på datorn och sedan sova gott.
Köpte den nya bilen, föll trots att det är en kille ;). Den är verkligen riktigt grym, tack mamma för all hjälp med allt från att hitta annonser till att få den hit till parkeringen!
 
PS. Anton Ewalds "begging" är helt grym va? Rockade på till den i stallet så pass mycket att jag mockade en extra gång innan jag åkte hem ;).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: