larssonm.blogg.se

dessa bilar..

Kategori: Allmänt

Igår lyckades jag hinna med jobb, trim i ridhuset med Dina, ut med Desse, kamma Bubbel lite och packa upp en hel drös grejer i stallet! Dina var helt grym också, fina henne! Min snälla mamma mockade dock alla mina tre boxar, vilket bidrog till att jag hann allt och dessutom kom hem före nio :-) Exploderade lite hemma sen, stackars min familj.. Jag var lite övertrött efter allt, tur att jag fick lite sovmorgon till åtta idag och sedan kunnat bara vara lite här hemma. Det behövdes.
Nu väntar jag på att mamma ska hämta upp mig så ska vi kolla på en bil till mig. Bilar är någonting jag inte förstår mig på. Jag vill bara ha en som fungerar, inte går sönder och alltid gör som man vill. Kanske helt fel att kolla på en volvo då, med tanke på att de har ett mansmärke som symbol. Jag menar, det vet väl alla att sådana är lätt gnälliga vid minsta motgång, hihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: