larssonm.blogg.se

´Huslig talang!

Kategori: Allmänt

Idag när jag, efter lite hjälp från min kära far, kom ut till stallet och pustade över att jag var sen och hade massa mockning så var det i princip klart. Vad glad man blir! Longerade Bubbel som är vrålpigg och sprang lite konstigt, inte halt eller så men obalanserat liksom. Vet inte om hon har en sen växtperiod med tanke på hennes tidigare viktstatus osv? Är det ens fysiskt möjligt att en femåring har växtvärk? Vad vet jag, hon gör ju inte jättemånga knop så det reder sig nog av sig själv snart. Red ut med Lollo och Marie, mysigt och efter detta var alla mina hästar motionerade och jag kunde åka hem, nästan snopet hur snabbt allt gick. Åkte därför till Granngårde och köpte plantjord och hämtade brorsan på Gvik. Väl hemma planterade jag och pappa tomater, kände mig riktigt huslig där ett tag även om det typ är det sista jag är. Nu har jag ätit god mat och bara varit en stund och ska snart hoppa in i duschen. Ikväll ska jag och Felix iväg, blir nog roligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: