larssonm.blogg.se

Soldyrkare

Kategori: Allmänt

Tycker denna bild på Dina som Julia och Alva tagit är helt grym! Hon är verkligen en glidare och älskar att stå och sola om dagarna nu.
 
Kan inte skryta med att jag skrivit, dels så är det påsklov vilket gör att jag jobbar extra mycket dessutom så har allt rullat på ordentligt. Red ut med mina hästar fina och bästa Lollo i måndags, hon är ganska så jättegullig faktiskt! Hästarna var också gulliga, hel grymt alltså. Igår tränade jag Dina för Elin på kvällen, gick sådär! Bettbyte igen eftersom att nu var bettet alldeles för skarpt.. Troligen så har hon blivit så mycket starkare i kroppen att hon inte har behov av att dra iväg och därmed blir överbetslad på nuvarande. In i bettdjungeln igen, har aldrig tidigare inträffat eftersom alla mina kusar tidigare gått på tränsbett, det är väl det jag strävar efter med henne också men vi är inte riktigt där än. Att jag kan rida henne snyggt och funktionellt på ett vanligt tränsbett alltså. 
Kvällen slutade tråkigt, har haft väldigt ont i nacken efter mitt lilla fall fö och blev ivägtvingad av min mamma till akuten där vi spenderade halva natten. Bra att kolla upp kanske, var dock både trött och tjurig och hade inte alls någon lust att hänga på usö.. Tur för mig att mamma är både tålmodig och väldigt klok.
Idag har jag jobbat, ätit middag med Felix bror som är på besök och ridit de vuxna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: