larssonm.blogg.se

Ensam med chipspåse...

Kategori: Allmänt

Är värd lite chips till middag efter att ha städat i stallet, fixat och ridit. Käkade också lunch med min bästa vän! Gäller att passa på så fort man får chansen, jag betalade även min mat med mestadels enkronor.. Vad gör man inte när hjärnan tagit semester i det fina vädret? Hälsade på min gulligaste kusin och faster, jag och Tove kollade sedan på fotbollen. Det var roligt! Nu har jag godkänt min deklaration också, tur att de påminde på radion! Ikväll ska jag bara vara, kanske även ta en avokado också. Det är nämligen min nya hang-upgrej. Vet inte om det är någonting vuxet eller så eftersom att jag verkligen aldrig varken uppskattat det eller ens skulle kunnat tvinga i mig någonting grönt och påstått nyttigt ;)
Lucky me in lovely weather!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: