larssonm.blogg.se

Fint väder kan ge dåligt samvete,,

Kategori: Allmänt

Sov visst alldeles för länge idag, tog väl antagligen igen sömnen från valborg.. Men visst är det så att nu när det är fint väder ute så får man med ens lite dåligt samvete över det? För det är verkligen motiverande att titta ut genom fönstret nu! Idag ska jag försöka rida de äldsta, låta Bubblis vila och istället försöka städa ut vintersaker och snygga till med mina hästsaker. Ett deltidsjobb alltså ;-) Fick lite tidspress dock eftersom att jag även ska försöka åka och kolla på Felix fotbollsmatch. Känns dock sådär att vara inne i stallet och städa men vad gör det om hundra år.
Här terränghoppar världens finaste häst! Är dock avslöjad att det inte är jag på det blonda håret.. Håller mig till att hoppa hinder man kan paja istället :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: