larssonm.blogg.se

framtidens visioner!

Kategori: Allmänt

Gillar inte uttrycket att man "väntar på att livet ska börja". Vi lever ju här och nu, det kan man ju inte vänta på. Däremot är jag så beredd att ta nästa steg nu, steget in i en ny fas i livet. Känns som om att jag äntligen har fått klarhet i vilka drömmar jag har och kan nu ta itu med vad som krävs för att ta mig vidare. Skönt! Är framförallt sugen på att arbeta och leva hästrelaterat just nu. Även om det är svårt så är det långt ifrån omöjligt. Särskilt eftersom att jag uppskattar ridundervisning så väldigt mycket. Att leva på bara ridning är nog för mig uteslutet men lite av varje är nog allra bäst! Gillar därför bilden ovan, man kan uppnå det nästintill omöjliga bara man ger sig tusan på det!
Här har vi en ung likasinnad som tränade idag! Jag älskar verkligen att se framsteg och den glädjen det ger när saker och ting faller på plats hos ryttare och eller häst :-) Är lyckligt lottad att jag lever det livet jag gör. Trivs med dem jag har runt omkring mig och får göra det jag älskar. Klagar inte på det, bara att jag just nu är helt inne på att ta det till nästa nivå :-) Önska mig lycka!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: