larssonm.blogg.se

Galna pensionärer!

Kategori: Allmänt

Kan erkänna att motivationen var otroligt låg när jag skulle till stallet imorse. Ville bara ligga ute i solen och göra absolut ingenting hela dagen istället. Så tråkigt när man känner så! Blev lite bättre när jag väl kom ut men var rent allmänt rätt så tråkigt. Antar att det beror på lite begränsade träningsmöjligheter, halvigång hästar som skulle behöva trimmas järnet samt att jag har en ganska hög procent ensamhet. Inte överdrivet motiverande med andra ord. Hoppas att jag är tillbaka på banan snabbt! Gosade lite med Bubblan , lätt trevligast av hela stallvistelsen. Tur att jag ibland kan uppskatta lite sådant pyssel numera också!
Vi snodde med Leffe & Tasse till Marieberg efter att vi blivit bjudna på jättegod middag av mami. De har vart lösa och kutat runt som galningar efter en tennisboll hemma på tomten efter fin promenad i världens bästa väder! Man kan tro att de är två valpar så vildsa som de är ;-) De blir dock tio och elva i höst så de är ju egentligen gamla gubbar. Trots att de är hemskt olydiga ibland och hittar på allt möjligt konstigt så älskar vi dem väldigt mycket, så det är de perfekta fredagsmyset!! Har också tagit en avokado till kvällsfika, komplett kväll med andra ord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: