larssonm.blogg.se

Glädjeyr och galet trött

Kategori: Allmänt

Lyckades med hästskötarexamen! Tjiho, var inte alls sådär hemskt som jag läst på internet. Krävande och lätt militäriskt må man kanske tycka men absolut inte livsfarligt. Ja var dock nervös för det mesta. Nu har jag vart hos mina egna underbara hästar och sedan kom jag hem - till värsta festen :-) Käkade tårta! Fick finvin, choklad, blommor, ny longerlina, en bok, ett par nya ridbyxor och ett par Veredus young jumper. (vet inte riktigt om jag ska behålla dem eller inte, sjuuuk dyra bara för att babyhästar som trubblan ska slita ut dem..) Tack snälla min fina familj för det! Skriver mer om min upplevelse lite senare, blev lite utpumpad av att gå upp tidigt och ha typ maxpuls en hel dag i sträck ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: