larssonm.blogg.se

Lataste masken..

Kategori: Allmänt

 Skulle egentligen ha börjat 8 idag men börjar nu istället inte förrän 12. Ett ypperligt tillfälle att fixa stallet innan alltså men nä, då håller jag bara på och sover ligger sedan i sängen och funderar på allt möjligt tråkigt jag måste, ska eller behöver göra. Tills klockan är så mycket att det inte är så stor idé att åka ut till stallet.. Äh, kan väl surfa lite nu innan jobbet. Gör mig inte så mycket att hänga med hästarna en fredagskväll heller! Smörjde alla hästsaker jag använder ofta igår också, så lite produktiv var jag då också trots lite ledighet. Har även lyckats förlägga min bankdosa, som alltid, och är lätt sur över det också. Har inte den vildaste aning om det är tusenlappar eller ören kvar på det för tillfället. Typiskt!
lig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: