larssonm.blogg.se

Lite mycket

Kategori: Allmänt

Har lite mycket i mitt lilla liv just nu, förlåt! Är ju som roligast att berätta när det händer grejer men tiden finns när man har tråkigt. Knasigt det där! Idag vaknade jag vid nio, läste hästskötarboken. Vaknade upp med boken i ansiktet vid tolv igen. Skit! Panikar på det där, vill helst förtränga hästskötargrejen men måste, borde och ska.. Att jag sedan gick upp sent straffade sig..
 
Åkte till stallet, red Dina och betade Desse. Longerade även fantastiska Bubblan som fick fint inspänd idag. Hon är bra underbar hon, lättlärd och fin! Såg att Örebro RT har P&J 12juni.. Då tusingen borde hon väl vara styrbar nog att kliva över lite snubbeltråd?
Fick sen inspriationsknäpp och rengjorde hinkar och krubbor, Bubblans krubba är en klass för sig.. Fy vad hon skitar ner med sin specialkost, minuspoäng på henne där. Hjälpte Vilma också, hon var så fantastiskt duktig idag. Då hade klockan tickat från 14 till 19 och då hade ju Felix match..
Lätt hungrig drog jag dit i hopp om att få en varmkorv till lunch/middag men det hade de minsann inte. Felix lag var dock helt grymma och med mitt underbara klacksällskap var det otroligt roligt att vara där - helt klart värt att vara lite hungrig för. Åkte till snälla Bella sen, fick cupcakes och hade mys :-) Nu har jag landat lite hemma, imorgon är det tidig uppstigning för kurs som jag inte riktigt har koll på vart den ligger men det löser sig nog!
 
 
Bilder som Vilma tog idag, visst är de tuffa? Önskar att jag också hade sådär cool mobil och kunde fixa sådana :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: