larssonm.blogg.se

Motivationen tryter..

Kategori: Allmänt

Inte jättepepp på någonting just nu. Red dock Dina lite mer ordentligt idag igen och åh, hon är verkligen helt underbar när hon sätter den sidan till! Fick mig att orka lite mer. Vänliga gester är en annan sak som ger mig motivation, tack gulliga människor för sådant. Behöver ju inte vara någonting enormt utan bara en så liten sak som att få mat serverad är ju rätt grymt! Jag och mamma kollade på ett helt idylliskt hus idag, hade precis den rätta känslan inuti och allting men låg helt åt skogen fel. Undra varför det liksom inte vill bli vår tur än?
 
Nu ska jag ägna mig åt ett nytt sjukligt roligt tidsfördriv, Felix har nämligen gett mig the sims 3. Varning för det, alltså riktigt farligt! Kan inte riktigt slita mig ifrån det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: