larssonm.blogg.se

så nära men ändå..

Kategori: Allmänt

Diggar den här bilden på Leffe, han är verkligen helt besatt av katter. Han önskar sig en själv nämligen. Inte någon vanlig katt-hund kärlek utan en äkta, han skulle verkligen ta hand om den heeela dagarna. Gosa ihjäl den möjligen ;-)
Idag pluggade jag mer hästteori, snurrar i huvudet snart! Red också mina damer i stallet. Bubblan visade sig från sin trotsiga sida och visade att hon minsann kan bocka och fara lite om det inte passar.. Hon är rätt ambitiös men har också en del tryck och blir förbannad när hon inte fattar. Tur att det fortfarande är på missförstånds-gulliga stadiet. Vi blev båda svettiga idag på grund utav detta! Sedan red jag finaste underbara Dina i dressyrsadel. Nu är hon som vanligt igen, sjukt skönt! Kan absolut satsa på en dressyrkarriär i framtiden med henne alltså! Puss på fina dina<3 Jag har fått goda jordgubbar av mami också, snart ska hon jag och felle köpa lite gyros också. Mittiveckanlyx alltså!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: