larssonm.blogg.se

Snygga hästar!

Kategori: Allmänt


Idag ställde mina fina upp som provdockor. Lite spridda resultat, Dina gick att fläta på 17 minuter medans Bubblans frisering gick in på knappt 8minuter. Dels så är Dina betydligt mer hårfager men dessutom så är det inte rikrigt hennes favoritgrej att bli flätad och hon lämnar en del protester. Det var trots allt rätt roligt och jag känner mig något, pyttelite lugnare nu. Det blir väl som det blir, även om jag kommer gråta blod om jag failar. Visst är Bubblis söt i vart fall? En riktigt dressyrdrottning tro. Nu ska jag snart iväg och simma bort alla mina problem och även försöka få till lite bränna så jag slipper blända hela omgivningen. Sedan somnar jag nog med nuvarande bibeln. Ha en fin kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: