larssonm.blogg.se

Valborg och tillfredstrivsel :-)

Kategori: Allmänt

Har lite tokiga bilder jag lägger upp från igår och idag lite senare. Vi har haft det grymt roligt! Igår var det grillning, brasa och spel i härliga Herminge med alla dess underbara invånare. Sov över och hade en jättemysig dag i det fina vädret. Tur att mellangården är ett rätt öppet ställe med rara människor, annars hade de nog kastat ut oss eftersom vi aldrig ville åka hem. Jag är grön av avund över hur de bor och Felix insåg nog idag hur obeskrivligt underbart trevligt det är att bo som Brantsbergarna! Finns förstås nackdelar med allt men åh, känner mig som en gammal tant när jag vill beskriva det med ord som idylliskt, fridfullt och att man känner sig helt tillfreds ;-)
 
Ridit ett par fina igår och idag också. Det är roligt, särskilt när det går framåt! Hästar har ju dock även sina baksidor också, bland annat att de är galet dyra att ha samt tidsödande men framförallt hur känslomässigt engagerad man blir i dem. Hoppas på fortsatt tur, för det är just det jag har och ofta har haft. Vill vara en god vän som stöttar den som har otur men tycker det är svårt. Känner mig lite ledsen och otillräcklig över det. Jag vill att alla ska vara glada mest hela tiden och kunna hjälpa till med allt, särskilt när det är någon jag faktiskt bryr mig om.
 
Nu har vi ätit underbart goda räkmackor och ska nog sova snart. Ta hand om dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: