larssonm.blogg.se

Arg på att vara arg, trött på att vara trött

Kategori: Allmänt

Mini har fått kuta i lite större bur idag ;-). Började dagen med frukost och hästar. Red ut på fina Alina, trimmade Bubblan och tog en väldigt lätt tur med fina Dina. Har hjälpt till att slå i lite spikar på bygget också. Inte så särskilt stressig dag, ändå har jag inte hunnit så särskilt mycket men är ändå trött och därav också arg och tvär.. känner mig ledsen och uppgiven och jag vet inte riktigt hur jag ska gå vidare med det här? Jag vill ju inte vara tjurig och konstant trött.. Fy sjutton. Vill dra nåt gammalt över mig, kanske till sommaren eller när som jag känner mig lite piggare går också bra.. Det gamla jag har över mig för tillfället är vår tioåriga hund, inte helt omysigt ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: