larssonm.blogg.se

P&j

Kategori: Allmänt

härligt att ha enorm hage när hästarna står parkerade längst ner.. Idag var det p&j på vittvång. Började med att hejja fram duktiga Klara till en jättefin runda innan jag hämtade ut en peppad bubblan hemma som dock skötte hela "tävlingen" anmärkningsvärt bra. Att hon sedan inte ville ta sig över ett hinder mot läskiga läktaren är ju en rutingrej och trots allt så räknas ju en viss känslighet som någonting bra i 2000-talets hoppsport. Jag valde att hoppa igen så hon skulle få en bra erfarenhet och hon skuttade då fint med lite mindre läktarskräck och jag red lite mer fram och fick ännu bättre känsla :-) Nu ska jag träna som attan så hon snart blir riktig tävlingskuse!! Fick dock ett litet bakslag i bil-terapin så nu ska jag tvinga hela bygden att rida ut med mig. Dina håller vi tummarna för, hon var mycket bättre hos veterinären igår och alina är lite baby-busig men urgullig :-) imorgon ska vi fortsätta med byggandet, ska försöka ta lite bilder. Nu är jag dödligt trött så ska slökolla tv innan det är dags för fodring och sovning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: