larssonm.blogg.se

Skyller på internet ;-)

Kategori: Allmänt

Att jag skriver så dåligt.. För jag gillar det trots allt, sedan att jag jobbar heltid, har tre kusar och försöker skaka fram nåt sorts normalt liv på det gör det hela än mer struligt :-) Ska erkänna att trots att jag trivs alldeles utmärkt på jobbet så kan jag inte låta bli att längta lite till jullovet!
 
De mest spännande, hästarna, går kanonfint i varje fall. Alina var hos Elin i tisdags och var med på träning där. Första gången vi åkte med henne, stod ensam i transporten en stund, slängde på alla saker i mörkret, gick in i ridhuset med massa hästar, hoppade bara upp och hon glänste bara på. Härliga hästen! Elin som ofta är brutalt ärlig kommenterade henne som en vacker häst med härlig uppsyn - att hon lyssnar av och har snälla ögon. Jag hoppas verkligen på den här fina hästen! Igår longerade jag henne också, trodde att hon skulle vara lite matt men det var snarare tvärs om, så nu förtjänar hon lite vila!
Bubblan är lite yvig, har dock kommit ihop sig lite mer och jag får lite mer tid där jag faktiskt kommer till ridning. Snart blir det nog häst av henne också. Sedan ska Dina börja komma igång och skritta lite denna vecka så ska försöka börja med det nu idag hade jag tänkt. Känner mig dock kanontrött trots att min gulliga mamma mockat åt mig även idag. Puss på henne. Fast jag ska försöka ta till lite superkrafter och motionera fina Dina, trimma Bubblan och gärna springa en liten runda också.. Vad tror ni? Jag tror att allt löser sig, eller allt utom springrundan då.. ;-)
 
Vårt husbygge går framåt också, Felix har tagit massa bilder som jag tänkte lägga upp här också!! Må väl, så ska jag se om jag kan bättra på den här skrivningen lite mer i framtiden..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: