larssonm.blogg.se

Svåra hästar? Inte för somliga..

Kategori: Allmänt

Efter jobb och att jag och hästarna ätit vårt mellanmål hoppade jag upp på Bubblan. Hon drog i tygeln så jag trodde armarna skulle falla av & vi båda blev sura , jag hade ingen terapi-musik i öronen och cirkus larsson var igång. Då knallar min lilla pappa förbi, tänder en cigarr (nån grej han fått för sig att gårdskarlar gör då och då) iakttar en stund. Säger sedan, om du inte spänner dig så mycket framförallt blir lite mjukare i armarna så tror jag det går bättre. Typ det mina tränare tjatar galet om och jag egentligen vet att jag borde påminna mig själv om säger pappa som inte vart med på nåt hästigt på länge. Ganska fantastiskt att bara veta sånt som han gör! Jag själv har dock vart lite duktig och lasttränat bubblan som var duktig. Hade dock planerat in att ta en egen joggingrunda med min fina Alina men den vortprioriterade jag tydligen, undra varför...
Fina lillgumman 🐴❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: