larssonm.blogg.se

Angenäma problem

Kategori: Allmänt

Fått rätt angenäma problem här, därav dåligt uppdaterande! Fått jobba på skolan nu fram till två både igår, idag och troligen resten av veckan. Sedan var jag på fritids idag och ska vara det även på fredagen. Hästarna är fina, Dina får gå runt i hagen mest men Bubblan tutar på. I söndags fick dock kraken sig en riktig resa, skulle ta en liten fin kvällspromenad och nästan tillbaka efter en kvart i skogen mötte jag ett par godingar. Så istället drog vi med dem och tog två rundor till Sörbybacken sedan längs vägen hem. Var en rätt trött Bubblis efter det vill jag lova! Igår släpade hon nästan benen efter sig när jag longerade. Våra nya träningsmöjligheter är helt fantastiska med den grymma backen, långa gräsvägar, skog, en travraka, min egen ridbana och ridhuset en kilometer bort. Snacka om guld! Jag ska snart iväg på ett annat angenämnt problem, angående boende. Attans att allt är så krångligt och dyrt bara men hoppas på detta!! Beslutsångest de luxe just nu bara för Larssons med hundra tusentals alternativ, möjligheter, svårigheter och så vidare.. Dock återigen, det är trots allt angenäma problem! Sedan ska jag till universums goaste hästar. En helbra dag helt enkelt :-)
 
Har också fått nytt jobb! Känns skitroligt, verkar kanon! Dock så är det tiderna som känns sådär. Kommer eventuellt få väldigt svårt att ha någon form av lektionsverksamhet, någonting som jag ju faktiskt brinner för lite! Ska dock fråga lite fint om det finns någon möjlighet någon gång få lite dispans. Hade en jätterolig lektion igår och ska förhoppningsvis få träffa en ung ambitiös även imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: