larssonm.blogg.se

BIldtorrt,

Kategori: Allmänt

Hej! Idag var det fixar-dag igen :). Jag jobbade bara till 12 så hade massor av denna härliga fredag kvar när jag slutade. Kollade igenom min lön förra månaden, helvimsig hela specifikationen och nu har jag räknat på att den dessutom inte stämmer alls. Så ska ringa på måndag och försöka inkassera lite försvunna timmar jag har! Ville dock verkligen räkna ordentligt så att jag inte bara kollat fel själv men det är ju lätt hänt att det blir tokigt - både för mig och för den som betalat ut.
Jag har också fixat med mina konton och så vidare. Dessutom grillat mina föräldrar lite på mitt nya projekt, vi får se hur det blir med det. Hoppas på stordåd! Gått promenader med båda hästarna, Dina för att hon behövde lite mystid och Bubblan för att hon sprang som den besatta galning hon är av Dina att hon behövde en avskrittning efter att vart ensam i hagen där en liten stund. De andra hästarna har insett att hon är en riktig fjant så de orkar inte ens lyfta på huvudet när hon skriker och kutar... Nu har jag och Felix gjort klart de sista ritningarna, känns skönt det också! Imorgon ska jag med Elin till Karlstad för tävling, ska bli kanonkul! Hon har dock en hel drös hästar att rida, så hoppas att det går ihop sig och dessutom att alla är oklanderligt felfria. Och sedan håller jag en liten tumme för att vi är tillbaka i skaplig tid så jag hinner med mina egna kusar och förhoppningsvis även träffa min fina kamrat Hanna som är hemma från sin nya hemstad Göteborg nu i helgen.
På söndag är det äventyrsdags också, har nog lyckats lura med mig min gulliga pappa då. Dels för att han är den mest pessimistiska att bolla med och det egentligen inte riktigt är läge riktigt än. Men mest för att han har ett öga för själva grejen. Tror det kan bli riktigt roligt om inte annat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: