larssonm.blogg.se

Fredagsmyyyyys

Kategori: Allmänt

Tjena! Äntligen fredag va? Har dock en rätt spännande helg framför mig. Idag var förresten första dagen med mina nya linser, tycker nog att jag fortfarande inte ser helt hundra, saker och ting fladdrar lite fortfarande och sådär. Himla typiskt, trodde de skulle göra underverk men nu får jag väl fortsätta krångla tills jag har hökögon! Uppe med tuppen fortfarande, för att få umgås med fantastiska hästar och ett gäng underbara människor. Sedan drog jag med mig Felix till min kära faster som fyllde år, åt gott fika och hade det trevligt. På vägen hem handlade vi lite findricka och chips att ha framför matchen, ska leta mitt mesta efter svärfar på läktaren där i Irland! Kom förresten på igår att jag skulle dieta lite nu, efter att ha sett skittuffa Britt Ekland. Vet inte hur det går riktigt med tanke på att vi åt på max med loviseholmsbrudarna, tårta hos faster och nu vräker i mig chips framför tv;n... Får bli nyttig i nästa liv då? Attans att jag gillar att äta så mycket..
Har en hel drös idéer och tankar bland annat på att sätta typ vaxdukar i boxarna för att det ska vara lätt att torka rent, sätta upp klimattor (dörrmattor), lägga in trätrall i sadelkammaren, måla och fixa lite. Sedan har jag också hittat en fin häst jag vill ha.. Dock svårt att få pengarna att räcka till allt, ska betala min hinderpark nu i veckan, lägga en del pengar på mitt framtida boende, köpa saker till stallet, min nya ridimage och så vidare.. Snälla Felix hotar dock med att gå in som hästägare/sponsor men jag tror inte riktigt på sånt.. Pengar är väl sådant människor slår ihjäl varandra för? Och jag vill helst ha kvar mitt bollplank, kille och bästa kompis så ska nog klura ut en bättre lösning på det hela. Känns åtminstone fantastiskt och underbart roligt att snart, snart, snart bor jag äntligen på min "egna" gård med mina favoritpersoner och djur. Dessutom en väldigt fin gård med en hel drös möjligheter, lyckliga mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: