larssonm.blogg.se

jajamen

Kategori: Allmänt

Sittter här framför datorn, har hällt i mig en chai latte och vart lite produktiv, känner mig som en riktig affärskvinna. Red lite på dagen, åkte sedan hem och käkade, duschade för att sedan åka till Marieberg, där hämtade jag ut mina nya superlinser plus att jag precis hann lösa in mina skattepengar också. Inga fel att bara få några kronor sådär utöver va? Behövs nog nu när jag ska flytta och dessutom insett att jag ser ut som en riktig bondunge i mina ridkläder.. Har aldrig satsat särskilt hårt på ridlooken utan mer på min vanliga men nu har det gått lite till överdrift när grejerna är halvtrasiga och färgflagade.
Nu har jag kollat i kalendern, planerat och strukturerat på ett förhoppningsvis nästan hållbart vis. Känns bra! Hatar att inte ha riktig koll och glömma saker. Ponny-Felix är förresten såld nu också, lite blandade känslor, kul att han blev såld men samtidigt ledsamt att inte ha kvar typ sveriges bästa Bponny..
Idag fick jag förresten ett meddelande av en tjej som ville träna lite för mig, känns superkul att få en ny elev som jag förhoppningsvis får förtroendet att hjälpa i sin utveckling även ett tag framöver :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: