larssonm.blogg.se

Karlstad

Kategori: Allmänt

Imorse var det ändå rätt lätt att ta mig upp ur sängen vid sju. Åkte till hästarna och gjorde iordning till dem. Sedan styrde jag min ädla volvo mot Loviseholm. Packade lastbilen full med 7 hästar. Vi kom fram i bra tid och i vackert väder. Att sedan Elin som vanligtvis oförskämt enkelt manövererar hästarna att erövra vilket hinder som helst både lyckades ramla av och bryta av en grind på mitten i början av dagen var en bedrift från hennes sida må jag säga!
 
Fina Chakira gick dock in och blev tvåa i 140, superroligt att det slutade på topp! Hade lite körigt att hinna med alla sju, få ut rätt häst ur lasbilen, värma, hoppa fram och varva ner. Elin är dock verkligen proffs i varenda ådra, hon gör allt med ett leende och det bästa av situationen. Riktigt roligt att umgås med och lära av henne - se god ridning, hästhållning och attityd. Snott en bild av Jansson igen men denna har jag faktiskt tagit själv så den räknas ändå lite som mitt eget verk :-)
 
 
Måste också skriva supergrattis till Felix marieberg som idag vann sin sista seriematch och därmed gick upp en division! Helt grymt, det var ni så värda!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: