larssonm.blogg.se

Mycket som händer, ingenting av värde..

Kategori: Allmänt

En hel del saker som händer nu, därav kanske världshistoriens sämsta uppdatering.. Inte så spännande heller, eller jo jag tror man kan blogga om sin senaste handling på ICA med en gripande text. Däremot tar jag mig inte riktigt tid till det. Nya arbetet har börjat bra, känns kul. Igår la jag och mamma ner halva eftermiddagen på att införskaffa en grovmaskin till stallet. Ett steg i helt rätt riktning känns det som, ordning och reda! Packat de flesta kartongerna nu också. Bubblis går som tåget, var vild i förrgår då, Dina känns lite sådär tyvärr. Nu har jag väntat på att mamma ska sälja av lite saker innan vi ska till IKEA och kolla på en kyl/frys, hoppas den står kvar. Sedan ska jag till brudarna, rida och ha lektion -helgrymt! :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: