larssonm.blogg.se

Arga snickaren

Kategori: Allmänt

Känner mig lite som arga snickaren, förutom det faktum att jag är sämst i sällskapet på att bygga. Är trött, känner inte att jag bidragit så mycket men har ändå ont överallt. Har fixat stallet men har ridning kvar, kommer antagligen gå helt skevt imorgon.. Nu ska jag och Felix iväg en stund, sedan ska jag få ordning och ta kväll någon gång jag också.
 
OM jag längtar tills det här är över? Svar Ja. Det blir ändå ganska så fint (svårt att se om det blir kanonfint nu när det ändå är Så mycket kvar) och nu har jag lättare att se ett slut på det hela. Har ändå en bra känsla för det och hoppas och tror att vi kan känna oss lyckligt hemma därute :-)
 
Ska försöka skriva lite ikväll också, om hur jag igår försökte mig på att rida bland annat. Ledtrådar är: havande padda med förlossningsproblem och skev världsbild...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: