larssonm.blogg.se

En härlig helg!

Kategori: Allmänt

Jag har haft det väldigt trevligt i helgen. Började med middag hos Hanna i fredags, riktigt gott och trevligt. Tack för det. Igår så hjälpte gulliga Felix mig i stallet, vi hämtade en soffa och lämnade den hos hans pappa. Finns nog inga snällare än de två! Är galet nöjd med soffan också, ville bara pussa och packa fram den direkt i ett färdigt hus. Men den som väntar på något gott..
 
Vi käkade ute igår och var sedan på aif-cupen på eftermiddagen och kvällen. Det har blivit en fantastisk fin tradition! Felix är dock lite för ambitiös, spelade en match trots att jag påpekade att han fortfarande var sjuk. Envis som en röd gris lirade han hela matchen och såg ut som om att han skulle dö och mådde skitdåligt efteråt. Idag så är han i Romme och åker skidor, går inte att stoppa den där killen. Hoppas att han kommer hem helskinnad!
Själv ska jag göra ett försök att bara vara nu en stund. Har inte blivit så mycket vila under denna helg heller och nu när jag har chansen är det bäst att ta den. Även om jag är dålig på det ;-). Sedan ska jag ägna hela dagen åt mina underbara hästar för det förtjänar de. Alpha ska få kuta lite på ängen i snön, perfekt nu när hon vart lite ömfotad innan hon får dojjor! Är också helt galet sugen på att åka pulka efter någon kuse nu när det är snö, vi får se hur det blir med det - Dina får ju inte springa och unghästarna kanske blir lite väl vilda? Med tanke på att Dina blir superbusig varje gång vi gör det. Tror de känner av hur roligt alla inblandade tycker att det är :))

Kommentarer

  • Alva säger:

    Adam, Anton och pappa var också på aif-cupen! :)

    Svar: mysigt :-))
    Moa Larsson

    2014-01-12 | 13:20:32

Kommentera inlägget här: