larssonm.blogg.se

#hittaenergi

Kategori: Allmänt

Idag jobbade jag, hade sedan ett möte för mitt företag. Kul! Blev lite klokare. Sedan köpte jag fika, fikade upp det med familjen och fick bulldeg av mamma. Man blir som sagt seg av deg och jag var helt matt efteråt och kunde inte motivera mig till att rida, så mår jag dåligt över att inte ridit efteråt... Osmart! Kommer igen imorgon, helgen blir nog dock helt sjuk. Ska flytta in i huset, hinna med alla hästar och bygga mer än någon tidigare helg. Man blir mer matt av helgen än jobbveckan här ;-)

Kommentarer

  • Vilma säger:

    Kan du ta kort och visa resultatet på huset på bloggen efter? :)

    Svar: vi tar kort hela tiden, min mobilkamera är förstås stendöd dock ;-) men vi fixar snart!
    Moa Larsson

    2014-01-17 | 06:26:40

Kommentera inlägget här: