larssonm.blogg.se

Mys

Kategori: Allmänt

Hittade inte hunden i stallet idag, lyfte inte riktigt blicken.. Vilddjur ;-)
 
Efter ytterligare en byggardag känns det skönt att sitta i soffan ha druckit varm choklad, ätit fattiga riddare och ser nu på en bra film. Lite för spännande så jag bloggar lite samtidigt. Bygget går fantastiskt i vart fall. Duktigà grabbar jag har! Själv hjälpte jag bara till med lite isolering och trodde jag skulle typ dö, kli deluxe ;) Fina alpha fick förresten gå ut idag tillsammans med min fina vän jossi. Hon överlevde både kor, lastbil och traktor. Duktig, jag var mest rädd för fordonen. Måste skärpa mig! Skritätade ut barbacka på Dina, min pärla. Nu kvällsfodring, se klart filmen och sedan däcka i vår provisoriska säng. Mår bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: