larssonm.blogg.se

Soffägare

Kategori: Allmänt

Idag efter att ha släpat mig till jobbet efter årets värsta morgon (tidigast hittills ;-) ) och jobbat så åkte jag och Felix och köpte en soffa jag såg med jos igår bara sådär. Man kan säga att det var kärlek vid första ögonkastet så nu planerar vi huset efter soffan och inget annat.. Haha! Hade sedan lektion med kanontjej innan jag tog tag i skitjobbet och promenerade med dinisen. Alpha skulle egentligen ha trimmats idag men känner att hon behöver skor nu. Så de fick vila, kändes rätt skönt att få komma in nu trots allt. Käkar det jag för tillfället är lätt besatt av - rån&räkost.. tidigare var det avokado men nu är alltså detta mitt nya beroende! 
fina soffan är ny vår :))))) Känner mig stor ;)

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Vad är det för mått på den fina soffan?? :)

    Svar: Precis lagom så att säga ;-)
    Moa Larsson

    2014-01-09 | 20:07:17
  • Josefin säger:

    Haha ;)

    2014-01-11 | 15:20:48

Kommentera inlägget här: