larssonm.blogg.se

Totalt förslappad..

Kategori: Allmänt

Haha, vet inte riktigt vad jag tänkte när jag sa att jag skulle vila idag ;-) Med tanke på att jag mös ner mig med middag i fredags, lite fix igår men sedan fotboll hela kvällen. Finfint kan man ju säga. Idag så fick Dina ändå dra en pulka med lite ved i, hon var skitpepp. Roligt att se henne så glad. Sedan kom min gulliga bff hit, vi käkade, hängde och tiden bara flög iväg som alltid när vi ses. Mockning och allt det där hade jag kvar när mörkret föll men det var det värt. Red fina Alpha också, den hästen alltså. Kommer väl vara galen när hon kommer in i trotsåldern men just nu är hon typ min drömhäst. Att hon dessutom ser ut som en barbiehäst gör ju att de flesta smälter rätt snabbt för henne. Goding! Bubblan var så sjukt söt idag också. Jag blir lite rörd över att få umgås med de fina djuren som gör sitt bästa hela tiden!
Om cirka en månad är det dags för mig att åka med Dina till Husaby igen. Där får vi en fingervisning om vart vi egentligen ska. Jag hoppas verkligen att hon är bra då och kan börja tränas igen. Annars är det betäckning som gäller, sedan så är det ju det där med dräktighet och allt som ska stämma. Hingstar finns det grymt mycket fina att välja mellan, ändå har jag fastnat lite på två. Har lite idéer om vilka hingstar jag kan tänka mig nu.. Spännande även om jag hoppas att hon är frisk.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: